تلویزیون OLED ال جی 55C9 سری C9

  • سال عرضه: 2019
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 55
  • سیستم عامل: webOS
  • صفحه نمایش: OLED
52 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون OLED ال جی 55C9 با سایز 55 اینچ

تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55C9PUA یکی از بهترین تلویزیون های 2019 است که از امکانات عالی بهره برده و از طراحی زیبایی برخوردار است. اولین چیزیی که در تلویزیون ذهن کاربر را به سمت خود می کشاند طراحی آن است، قاب باریک همراه با دیزاین فوق العاده شیک تلویزیون ال جی کاربر را از به کارگیری دکور بی نیاز می سازد، چرا که پایه‎ ای که در پشت آن طراحی شده، نقش دکوری خوش طرح را برایش بازی می کند. صفحه نمایش تلویزیون ال جی دارای فناوری اولد است که روشنایی خاصی را به تصاویر راه می دهد. همچنین کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 4K همراه با تعداد 2160×3840 پیکسل تعریف شده است. پردازنده هوشمند آلفا 9 نیز که تازگی ها ال جی از آن برای بخش خاصی از جدیدترین تلویزیون هایش به کار گرفته سبب می شود تا تصاویری کاملاً واقعی را به نمایش بگذارد. بخش اسمارت تلویزیون ال جی متشکل از یک بستر نرم افزاری کاملاً هوشمند و حرفه ای می باشد. این بخش علاوه بر قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم عامل؛ در عین حال نیز با هوش مصنوعی ThinQ و دستیار صوتی Google Assistant است. در سیستم صوتی تلویزیون 55C9 فناوری های Dolby Atmos ،Dolby Surround برای تقویت امواج صوتی و همه جانبه بودن صدا به کار می روند و صدایی واضح و شفاف را در اختیار کاربران عزیز قرار می دهند.

قیمت تلویزیون ال جی 55C9

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 55C9

اگر به دنبال تجربه ای بی نظیر از تماشای فیلم، سریال و … هستید به شما تلویزیون OLED ال جی مدل C9 با کیفیت 4K و صفحه نمایشی به سایز 55 اینچ را پیشنهاد می کنیم. تلویزیون 55C9 دارای کیفیت‌ تصویر 4K با رزولوشن 2160×3840 پیکسلی است. تلویزیون C9 ال جی با توجه به پنل OLED خود می تواند رنگ های مشکی عمیق و دقیقی تولید کند. این میزان کیفیت تصویر با ایجاد تصاویر زیبا و با کیفیت می شود.تلویزیون ال جی C9

قابلیت Perfect Black

فناوری Perfect Black رنگ مشکی مطلق را در صحنه‌ها ایجاد خواهد کرد تا صحنه‌ ها را با وضوح بالا و رنگ‌ های متنوع مشاهده نمایید.

پردازنده α9

پردازنده هوشمند و جدید آلفا 9 (α9 Gen 2) در نسل دوم خود فناوری بی‌ نظیر نمایشگر OLED را بهبود بخشیده تا تصاویری ارائه کند که بیش از همیشه واقعی هستند، رنگ‌ هایی باورنکردنی و غنی دارند و از وضوح و عمق بالایی برخوردارند. عنصر اصلی در پردازنده مبتکرانه α۹ Gen 2 فرایند کاهش نویز چهارمرحله‌ای است که دو برابر قدرتمندتر از فناوری‌ های متداول در ارتقای کیفیت تصویر محسوب می‌ شود. این الگوریتم پیشرفته قادر است کاهش نویز دقیق‌ تر و بهتری را امکان‌ پذیر کرده و وضوح تصاویر را با به حداقل رساندن عناصر مزاحم و ایجاد تصاویر صاف‌ تر میسر کند. پردازنده آلفا 9 عناصر دیگری نظیر شفافیت، نسبت تصویر و صحت رنگ را که مربوط به ارائه تصاویر واقعی هستند ارتقا می‌ دهد این پردازنده به طور انحصاری برای تلویزیون های ال جی تعبیه شده است.

قیمت تلویزیون ال جی C9

فناوری HDR

تلویزیون ال جی از طریق فناوری HDR طیف رنگی وسیعی را ایجاد خواهد کرد و با توسعه ی دقت رنگی تولید شده، محدوده ی کنتراست را وسیع تر می کند و با روشن تر به نمایش در آوردن صحنه، عمق موجود در آن ها را افزایش خواهد داد. در این فناوری با بهینه تر نشان دادن رنگ های اصلی، وسعت رنگ های تولیدی افزایش خواهد یافت و با افزایش سطح کنتراست، شاهد صحنه هایی کاملا طبیعی و زنده خواهید بود. همچنین فناوری تقویت کننده ی کنتراست HDR10 از جمله قابلیت های موجود در تلویزیون ال جی 55C9  می باشد. این فناوری ها تضمین خواهند کرد که صحنه هایی که در حال پخش اند کاملا واقعی اند و کیفیت رنگی و حرکتی در آن ها در حد مطلوبی ارتقاء یافته است. افزون بر این با فناوری HDR Effect پردازش تصاویر به صورت ماهرانه صورت می‌گیرد و تجربه دیداری همانند HDR برایتان کسب می‌ گردد. تمامی این قابلیت‌ ها و امکانات در این تلویزیون هوشمند ال جی دست به دست هم می‌ دهند تا بیننده به تجربه‌ ای نفس گیر و لذت بخشی برسد و از تماشای برنامه‌ های مورد علاقه نهایت لذت را کسب کند.

فناوری های تقویت کیفیت تصویر

فناوری های Active Depth Enhancer HDR10 ،Dolby Vision و فناوری هایی از این قبیل در تلویزیون اولد ال جی C9 سبب تقویت کنتراست به صورت کاملا دقیق خواهد شد؛ این فناوری ها در کنار هم صحنه هایی با تضاد رنگی بالا و امکان ایجاد روشن ترین و مشکی ترین رنگ ها را فراهم می کند. در این تلویزیون صحنه های به نمایش درآمده چندان با کیفیت بالا و عمق مناسب ایجاد می شوند که گویی به دیدن صحنه هایی سه بعدی نشسته اید. شما با خرید تلویزیون اولد 55 اینچ ال جی 55C9  حتی صحنه های با کیفیت نچندان مطلوب را نیز با کیفیت مطلوب مشاهده خواهید کرد، فناوری ارتقاء کیفیت تصویر Resolution Upscaler 4K این ویژگی ها را به تلویزیون اضافه کرده است. با وجود این فناوری های متنوع و پیشرفته اطمینان داشته باشید که صحنه هایی که مشاهده می کنید کاملا زنده اند و شما با دیدن آن ها حس حضور در دنیاهای جدید را تجربه خواهید کرد.

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 55 اینچ

بی شک تلویزیون 2019 ال جی از سیستم صوتی عالی و بی نظیری بهره برده است. تلویزیون ال جی مدل 55C9 در بخش صدا نیز کم کاری نکرده است و این گزینه را چندان با کیفیت تولید کرده است که می توان آن را به صورت کامل با صحنه های زنده منطبق ساخت. این تلویزیون  به سیستم صوتی 2.2 کاناله مجهز شده است؛ به عبارتی دیگر دارای دو اسپیکر برای تولید صدا و دو ساب ووفر که به تقویت صدا کمک می کند می باشد تا صدایی قوی و سرشار از کانال ها و فرکانس های صوتی را به گوشتان برساند. این تلویزیون ال جی 55 اینچ دارای توان صوتی 40 وات است، این میزان صدا کاملا متناسب با سایز نمایشگر است و صدای آن به طور مناسب در محیط پخش خواهد شد. فناوری پاک سازی صدای Clear Voice III صدایی روان و شفاف را ایجاد می کند که تمامی فرکانس های صوتی و اجزای صوت در آن قابل تفکیک اند. فناوری های DTS و Dolby Digital صدا را تجزیه و تحلیل خواهد کرد و صدایی کامل و غنی را پدید خواهند آورد؛ این صدا با توزیع مناسب در میان فرکانس های صوتی به صورت همه جانبه و فراگیر شنیده خواهد شد. تلویزیون 4K ال جی با استفاده از فناوری Dolby Atmos صدا را با کیفیت مطلوب ایجاد می کند و آن را به صورت همه جانبه در محیط پخش خواهد کرد. تکنولوژی OLED Surround در این تلویزیون ال جی مسئولیت تقویت صدا را بر عهده دارد، این قابلیت صدا را تقویت می کند تا تمامی فرکانس های آن به صورت واضح شنیده شوند.

قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ

سیستم عامل و ارتباطات تلویزیون اسمارت سامسونگ

تلویزیون اولد ال جی 55C9PUA جزو تولیدات اسمارت این کمپانی بزرگ به حساب می آید. این تلویزیون جزو تولیداتی است که در آن از هوش مصنوعی استفاده شده است. دستیار هوشند AI ThinQ® در تلویزیون ال جی 55C9 موجود می باشد تا تعامل صوتی را با تلویزیون برایتان فراهم کند. انتقال صوت به تلویزیون از طریق ریموت کنترل جادویی این محصول امکان پذیر است. دستیار صوتی گوگل در دسترس شماست تا هوشمندانه تر امورتان را با تلویزیون انجام دهید و استفاده از این مدل را برایتان راحت تر خواهد کرد. این محصول سازگار با Google Home است، البته شما باید این وسیله را برای ارتباط بی سیم به صورت جداگانه خریداری نمایید. فروشگاه نرم افراری Content Store در تلویزیون اسمارت ال جی 55C9 مجموعه ای از سرگرمی ها و اپلیکیشن ها را در اختیارتان قرار می دهد تا از آن ها استفاده کرده و خواسته هایتان را دانلود نمایید. امکان اشتراک گذاری بی سیم Screen Share و Content Share در این تلویزیون این محصول را وسیله ای پیشرفته برای اشتراک گذاری بی سیم قرار داده است و این امکان را فراهم می کند تا دستگاه های هوشمند را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل کرده و به انتقال رسانه های صوتی و تصویری بر روی تلویزین بپردازید. اتصال کاملا سریع و با کیفیت انتقال بالا خواهد بود. علاوه بر اجرای فرامین صوتی دستگاه‌ هایی که به فناوری هوش مصنوعی ThinQ مجهز هستند، با استفاده از Wi-Fi به تلویزیون متصل خواهند شد و کنترل کردن آن‌ ها بسیار راحت صورت می‌گیرد. برای استفاده از این قابلیت تلویزیون هم می‌ توانید دستورات صوتی خود را به ریموت کنترل بگویید و هم از دستگاه‌ های آمازون الکسا استفاده کنید. دستگاه‌های آمازون الکسا به اسپیکرهای گفته می‌ شوند که دستورات صوتی شما را به دستگاه مد نظرتان می‌ رسانند. آخرین نسخه سیستم عامل webOS بر روی این تلویزیون اجرا می‌شود که محیط کاربر پسندانه و راحت تری به نسبت نسخه‌ های قبلی در اختیارتان قرار می‌ دهد. این تلویزیون که با استفاده از Wi-Fi امکان اتصال به دنیای نامحدود وب را برایتان فراهم می‌کند، با کمک مرورگر وب گشتن در اینترنت را راحت و با سرعت بالا ممکن می‌ کند. تلویزیون اسمارت ال جی برای کاربران حرفه ای، کابردهایی متنوع را فراهم کرده است. 

قیمت تلویزیون OLED ال جی

ارتباطات تلویزیون ال جی

برای اینکه بخواهید اطلاعات را از حافظه های جانبی مانند فلش مموری و هارد اکسترنال به تلویزیون ال جی انتقال دهید، می توانید 3 عدد USB در نظر گرفته شده برای تلویزیون را مورد استفاده قرار دهید. اطلاعات شامل هر چیزی مانند فیلم، انیمیشن، سریال و حتی موسیقی های مورد علاقه ی خود می تواند باشد، شما به کمک USB می توانید تمام اطلاعات را به تلویزیون انتقال دهید. وجود چهار پورت HDMI هم به منظور انتقال محتوا از دیوایس های دیجیتالی مانند دستگاه بلوری، کنسول بازی یا دی وی دی پلیر تدارک دیده شده و شما با این درگاه ها می توانید به صورت همزمان سه اتصال را برقرار کنید. گیرنده ی دیجیتال DVB-T2 امکان دریافت کانال های دیجیتال نیز فراهم می باشد.

طراحی ظریف تلویزیون ال جی C9

با تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55C9 زیبایی منحصر به فردی را به دکوراسیون منزل خود بدهید تلویزیون ال جی با طراحی زیبای خود و قاب تیز، نازک و باریک که دارد در کنار سبک مدرن آن باعث تحسین ‌برانگیزتر شدن طراحی دستگاه شده است که این امر باعث مدرنیته شدن و افزایش زیبایی فوق العاده خانه شما می شود با توجه به این گزینه تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55C9 برای خانواده های که به نحوه دکوراسیون خانه خود اهمیت فراوانی می دهند گزینه بسیار خوبی می باشد. با وجود قابلیت های متنوع به کار رفته در این مدل قیمت تلویزیون ال جی  55C9 بسیار مناسب است و خرید تلویریون OLED ال جی 55C9 بسیار مناسب خواهد بود و رضایت از خرید را برایتان به همراه خواهد آورد.

قیمت تلویزیون اولد ال جی 55 اینچ

LG

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

55C9

سال عرضه

2019

سری

C9

برند

ال‌جی / LG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

55

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

OLED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

سرعت رفرش تصویر

120 هرتز

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

Quad-Core

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2.2 کاناله

تعداد بلندگو

2 اسپیکر و 2 ساب ووفر

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

4 پورت

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

3 پورت

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

حسگر حرکتی

دارد

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

وزن و ابعاد
وزن تلویزیون با پایه

23 کیلوگرم

وزن تلویزیون بدون پایه

18.9 کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه

9.9×29.1×48.3 میلی متر

ابعاد تلویزیون بدون پایه

1.8×27.8×48.3 میلی متر

وزن بسته بندی

28.3 کیلوگرم

ابعاد بسته بندی

8.1×31.9×53 میلی متر

طراحی
نوع پایه

رومیزی

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون OLED ال جی 55C9 سری C9”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط