چای ساز فوما مدل FU-1050

  • توان: 2000 وات
  • ظرفیت کتری: 1.7 لیتر
  • ظرفیت قوری: 1.5 لیتر
  • قابلیت خاموش شدن خودکار: دارد
20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات چای ساز فوما 2000 وات FU-1050

در هر فصل از سال چای به عنوان بهترین نوشیدنی گرم مورد استفاده قرار می گیرد، و یکی از مهمترین مواد پذیرایی در مهمانی و جشن ها می باشد. چای با روش های گوناگونی دم می شود که رایج ترین آن ها چای روی آتیش می باشد. با تولید چای ساز های متنوع از طرف تولید کنندگان معتبری هم چون فوما روش های سنتی را کنار بگذارید و چای را در کم ترین زمان برای خود و مهمان هایتان آماده کنید. این روز ها چای ساز جای سماور و کتری را گرفته است و به عنوان بهترین وسیله برای دم کردن چای در هر خانه ای استفاده می شود. چای ساز ها به دو نوع ایستاده و صفحه ای تقسیم می شوند که هر یک از آن ها با استفاده از کابل به پریز وصل می شود و با استفاده از برق آب را جوش می آورد. چای ساز های صفحه ای معمولا ظاهر زیباتری دارند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. از با کیفیت ترین چای ساز های صفحه ای می توان مدل FU-1050 ساخت شرکت فوما را نام برد. در طراحی چای ساز فوما FU-1050 کتری و قوری به صورت جداگانه روی صفحه ای قرار گرفته اند که با قرار دادن روی کابینت یا هر چیز دیگری نمای بسیار زیبا را به وجود می آورد. چای ساز فوما FU-1050 با توان مصرفی 2000 وات در کم ترین زمان آب را جوش می آورد و با بهره گیری از قابلیت گرم نگه دارنده آب را به مدت طولانی بین 70 تا 90 درجه گرم نگه می دارد. جنس کتری از استیل ضد زنگ می باشد که زاویه ی چرخشی 360 درجه را دارد و ظرفیت آن 1.7 لیتر می باشد. قوری آن نیز از جنس شیشه است و داخل آن یک تفاله گیر استیل طراحی شده است که با ظرفیت 1.5 لیتری می تواند 4 تا 5 فنجان چای را در اختیار شما قرار دهد. چای ساز فوما FU-1050 به صورتی طراحی شده که در صورت خاموش نشدن بعد از 6 ساعت به صورت اتوماتیک خاموش می شود. چای ساز فوما FU-1050 یک انتخاب هوشمندانه برای هر خانم خانه داری خواهد بود و با ظاهر بسیار زیبا می تواند شیک ترین دکوراسیون را در هر آشپزخانه ای به وجود بیاورد و با رنگ سفید و مشکی خود را در کنار هر وسیله ای تطبیق دهد.

چای ساز فوما 2000 وات FU-1050

طراحی خوش تراش چای ساز FU-1050

چای ساز، جای سماور های قدیمی را گرفته اند و از جمله محصولاتی می باشند که همیشه در معرض دید هستند بنابراین ظاهر آن ها اهمیت بالایی دارد. فوما برای این که چای ساز FU-1050 شیک ترین ظاهر را داشته باشد در ساخت آن از دو رنگ سفید و مشکی استفاده کرده که با یکدیگر هم خوانی دارند و از دور خود را به رخ می کشند. در واقع برای نگهداری کتری و قوری از صفحه ای مشکی رنگ استفاده شده که به راحتی روی هر سطحی از آشپزخانه قرار گرفته می شود و اصلا تکان نمی خورد. روی این صفحه دو مکان جداگانه برای کتری و قوری در نظر گرفته شده است که دارای زاویه ی 360 درجه می باشد. روی این صفحه یک نمایشگر لمسی طراحی شده که از طریق آن می توانید تنظیمات چای ساز فوما FU-1050 را انجام دهید. کتری دارای بدنه ای استیل می باشد که به هیچ وجه زنگ نمی زند و مقاومت خیلی بالایی دارد. این کتری با ظرفیت 1.7 لیتری متناسب خانواده های متوسط می باشد. جنس قوری هم از شیشه ست و می توان داخل آن را به خوبی رویت کرد. فوما برای این که چای داخل قوری پخش نشود داخل آن یک تفاله گیر استیل را طراحی کرده که چای داخل آن قرار می گیرد و می توان به راحتی آن را جدا کرد و شستشو نمود. هر یک از کتری و قوری دارای دسته ای مشکی رنگ بسیار زیبا هستند که حمل آن ها را بسیار راحت کرده اند. چای ساز فوما FU-1050 با ظاهر بسیار شیک و زیبا متناسب آشپزخانه های لوکس می باشد و می تواند به خوبی خود را با سایر لوازم هماهنگ سازد.

چای ساز فوما 2000 وات FU-1050

چای ساز فوما FU-1050

یکی از مشکلاتی که سماور های قدیمی به همراه داشتند این بود که آب داخل آن ها خیلی دیگر جوش می آمد و مجبور می شدید که سماور را خیلی زود روشن می کرد و شستشوی آن ها کمی مشکل بود. از این رو تولید کنندگان به فکر درست کردن وسیله ای جدید به نام چای ساز افتادند که با سرعت بالایی در زمان خیلی کمی آب را به جوش می آورند و شستشوی بسیار ساده ای دارند. یکی از بهترین چای ساز های موجود در بازار مدل FU-1050 فوما می باشد، که توان مصرفی آن 2000 وات است. با داشتن این چای ساز فوما دیگر نگران مهمان های سر زده نباشید چون با استفاده از آن خیلی سریع می توانید یک چای خوش بو و خوش طعم را آماده کنید و همراه با مهمان هایتان نوش جان نمایید. یکی از فناوری های مهم موجود در چای ساز فوما FU-1050 قابلیت گرم نگه دارنده می باشد که با وجود آن نیازی نیست آب را دوباره گرم نمایید چون بصورت اتوماتیک آن را بین 70 تا 90 درجه گرم نگه می دارد. چای ساز فوما FU-1050 با مجهز بودن به قابلیت خاموش شدن خودکار به صورت اتوماتیک بعد از 6 ساعت خاموش می شود و می توان از ایمنی آن اطمینان خاطر داشت. میهن کالا یکی از بهترین فروشندگان لوازم خانگی می باشد که همیشه بهترین ها را ارائه می دهد. میهن کالا این بار هم یکی از بهترین چای ساز های موجود در بازار یعنی FU-1050 ساخت شرکت فوما را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند و همواره همراه و یاور کاربران است.

توضیحات تکمیلی
سایر مشخصات
برند

فوما / FUMA

نوع دستگاه

صفحه ای

ظرفیت کتری

1.7 لیتر

ظرفیت قوری

1.5 لیتر

جنس کتری

استیل ضد زنگ

جنس قوری

شیشه

قابلیت چرخش 360 درجه

دارد

کتری مدرج

ندارد

جنس صافی

استیل

جنس دستگیره قوری

پلاستیک

جنس دستگیره کتری

پلاستیک

خاموش شدن خودکار

دارد

قابلیت گرم نگه داشتن

دارد

پایه های ضد لغزش

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چای ساز فوما مدل FU-1050”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط