سینما خانگی سونی N9200

  • سال عرضه: 2016
  • قدرت خروجی صدا: 1200
  • تعداد کانال صدا: 5.1
  • بلوتوث: دارد
  • درگاه USB: دارد
66 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

قیمت سینما خانگی سونی 1200 وات SONY BDV-N9200 | 9200

خرید سینما خانگی سونی مدل BDV-N9200 یکی ازسیستم های صوتی قدرتمندی است که توسط شرکت معتبر سونی SONY تولید و روانه ی بازار شده است. این سینما خانگی می تواند درکنار هر تلویزیونی مخصوصاً تلویزیون سونی بهترین و با کیفیت ترین صدا را تولید و منتشر می کند . می دانید که شرکت معتبر سونی در خصوص تولید تلویزیون ید بالایی دارد و در زمینه ی تولید تلویزیون حرفهای زیادی برای گفتن دارد . سونی با تولید اولین تلویزیون رنگی توانسته در طول زمان به یکی از شناخته شده ترین برندهای جهانی در این حیطه تبدیل شود . اگر شما قصد خرید تلویزیون و یا سینما خانگی و یا هر سیستم صوتی جداگانه ی دیگری را داشته باشید ، قطعا خرید سینما خانگی سونی BDV-N9200 می تواند یکی از هوشمندانه ترین خریدهایی باشد که تا به حال داشته اید . سینما خانگی سونی 5 کاناله است و از چهار اسپیکر بالابلند و یک اسپیکر مرکزی و یک ساب ووفر تشکیل شده است که در مجموع صدایی به قدرت 1200 وات تولید و منتشر می شود . درایو نوری سینما خانگی سونی BDV-N9200 از دیسک بلوری BLU-RAY و DVD پشتیبانی می کند و می تواند فایلهای با کیفیت و پر حجم را پخش نماید . سینما خانگی سونی مدل BDV-N9200 ازفرمت های صوتی متنوعی پشتیبانی می نماید و میتواند فایلهای متنوع صوتی و تصویری را پخش کرده و در محیط طنین انداز کند.
از بابت پشتیبانی از پورت های ارتباطی HDMI و ورودی صدای اپتیکال نیزخیالتان راحت باشد ، چرا که این سینما خانگی برای اتصال سینما خانگی سونی به تلویزیون ، خروجی صدای اپتیکال را در نظر گرفته است و از این طریق می توانید از صدایی با کیفیت نهایت لذت را ببرید . البته فراموش نکنید که پشتیبانی از فرمتهای صوتی نظیر دالبی دیجیتال DOLBY DIGITAL و DTS با تفکیک نمودن صدا در کانالهای مختلف صدایی سه بعدی و همه جانبه را به گوش کاربر می رساند . درنهایت می توان دریک کلام گفت که سینما خانگی سونی مدل BDV-N9200 یک سینما خانگی حرفه ای و کارآمد است که می تواند نیازهر کاربری را برآورد سازد .

سینما خانگی سونی مدل BDV-N9200

کیفیت صدای hi-res

فناوری hi-res را احتمالا در میان مشخصات فنی سینما خانگی ها دیده اید و می دانید این روزها به یکی از فناوری های مهم موجود در سیستم های سصوتی شده است . از این سونی برای ارائه ی صدای با کیفیت تر و عمیق تر از فناوری High-Resolution پشتیبانی می کند و توانسته است لذت شنیدن موسیقی را به اوج برساند . با این فناوری تازه نفس می توان انواع ترک ها و آهنگ ها را با هر کیفیتی که باشند ، با جزئیات هر چه بیشتر د ر محیط پخش کرد و جان تازه ای به روح این آهنگها بخشید . اگر بخواهیم کمی جدی تر وارد بحث High-Resolution شویم ، باید بگوییم که این فناوری توسط دیجیتال سازی منبع اورجینال ، صدایی زنده و آنالوگ را در گوش طنین انداز می کند . این صدایی که توسط سینما خانگی سونی sony مدل N9200 تولید می شود ، دارای عمق بیشتر و نرخ بیت بیشتری می باشد و برخلاف cd های معمولی که دارای استاندارد 16bit هستند ، از نرخ بیت 24bit بهره می برند. می دانید که هر چقدر میزان اطلاعات و دیتایی که در هنگام ضبط صدا ، ضبط می شوند بیشتر باشد ، موسیقی یا اهنگی که پخش می شود به صدایی آنالوگ نزدیک تر خواهد بود و همین امر منجر می شود که صدایی زنده و واقعی نیز در محیط منزل شما پخش شود . خرید سینما خانگی سونی N9200 می تواند حس حضور در سینما و استودیو را در شما ایجاد کند و شما را از رفتن به سینما منصرف نماید .

BDV-N9200 فناوری HI-RES

درگاه های ارتباطی

BDV N9200 2می دانید که در هر وسلیه و دستگاه دیجیتالی ، وجود پورت ها و راه های ارتباطی متنوع از اهیمت ویژه ای برخوردار است ، مخصوصاً برای یک سینما خانگی که باید به تلویزیون متصل شود و کیفیت صدای پخش شده را به اوج برساند . از این رو سونی سعی کرده است تا تمامی امکانات لازم و درگاه های ارتباطی و راه های ارتباطی متنوعی را در اختیار کاربر بگذارد . سینما خانگی 1200 وات سونی مدل N9200 دارای درگاه hdmi می باشد که از طریق آن می توان انواع دستگاه های پخش کننده نظیر dvd و تلویزیون را به سینما خانگی متصل نمود . همچنین خروجی صدای اپتیکال نیز برای این سینما خانگی در نظر گرفته شده است ، که می تواند بصورت مستقل به تلویزیون متصل شود و کیفیت صدای خروجی تلویزیون را به اوج برساند و صدایی با کیفیت را در گوش کاربر طنین انداز کند . همچنین درگاه usb نیز جهت اتصال سینما خانگی به حافظه های جانبی مختلف فراهم شده است و می توان انواع فلش مموری و هارد اکسترنال را به سینما خانگی متصل نمود . بنابراین دیگر نیازی نیست که نگران کمبود محتوا باشید ، چرا که این سینما خانگی با این همه پورت ارتباطی می تواند نیاز شما را برآورده کند . همچنین پورت lan نیز از دیگر پورت های ارتباطی در این سینما خانگی است که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و می توان از طریق آن انواع آهنگ ها و ترک های موسیقی را دانلود و پخش نمود . حالا که راه های ارتباطی را بررسی کردیم جا دارد که از دیگر روشهای نقل و انتقال فایلهای صوتی حرف بزنیم ، در سینما خانگی سونی BDV-N9200 قابلیت بلوتوث و NFC را هم دارد و می تواند از این طریق هر نوع محتوایی را که در گوشی موبایل بلوتوث دار و یا تبلت و لپتاپ خود ذخیره کرده باشید ، به این سینما خانگی انتقال دهید و از این طریق اشتراک گذاری انواع فایلهای صوتی بصورت بی سیم ممکن می شود . لازم به ذکر است که پشتیبانی از وای فای داخلی در این سینما خانگی می تواند سینما خانگی را به انواع وسایل و دستگاه های دیجیتالی متصل نماید. با این حال می توان گفت که سونی جایی برای گلایه و و بهانه گیری حرفه ای ترین کاربران هم نگذاشته است و تمام تلاشش بر این بوده است که امکانات و ویژگی های قالبل توجهی را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد .

موتور صوتی DSEE

سونی در محصولات صوتی و تصویری اش از موتوری به نام DSEE استفاده می کند که با استفاده از الگوریتم های پیشرفته آهنگ ها و فایل های فشرده شده را با کیفیت تر پخش می کمند . می دانید که تمام فرمتهای صوتی فشرده نظیر AAC و MP3 هنگام ذخیره سازی فایلهای صوتی ، بخشی از اطلاعات موسیقی را از دست می دهد و تمام دیتا را سیو نخواهد کرد ، اما این موتور پردازشگر صوتی می تواند صدای فشرده شده را نیز بازسازی کرده و با کیفیت بالا و رزولوشن عالی پخش کند . سونی ادعا کرده است که این موتور پردازشگر می تواند اطلاعات از دست رفته در فایلهای صوتی را بازسازی کند و اطلاعات از دست رفته را با استفاده از الگوریتم پلیر تخمین بزند و در کل صدایی که به گوش کاربر می رسد را از لحاظ کیفیت و عمق و نرخ بیت اطلاعات را بسیار ارتقا ببخشد و همین امر باعث شده است که سونی حتی در تولید سینما خانگی و تلویزیون و سایر دستگاه های دیجیتالی اش از این پردازشگر استفاده کند

امکانات و راه های ارتباطی سینما خانگی BDV-N9200

سایت منبع : WWW.SONY.COM

توضیحات تکمیلی
سایر مشخصات
برند

سونی / SONY

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سینما خانگی سونی N9200”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط