غذاساز فوما مدل FU-1372

  • توان 550 وات
  • گنجایش ظرف 1.2 لیتر
  • دارای 2 سرعت مختلف
  • قابلیت رنده کن و خردکن
  • مجهز به سرعت لحظه ای پالس
  • تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ
  • دارای 5 عدد دیسک رنده استیل ضد زنگ
  • محفظه ی نگهدارنده ی مواد پلاستیک شیشه ای
87 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات غذاساز فوما 550 وات FUMA FU-1372

خرید غذاساز با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد بسیار مناسب است و سرعت شما را در آشپزی و یا خرد کردن افزایش خواهد داد. غذاساز فوما FU-1372 با کیفیت بالا و سرعت بی نظیر مواد غذایی را خرد کرده و به شما تحویل خواهد داد. این غذا ساز دارای توان 550 وات می باشد و با این توان مناسب انواع خوراکی ها را با هر میزان سفتی و نرمی خرد خواهد کرد. شما می توانید سرعت بالای این محصول را در دو حالت تغییر دهید و این کار از طریق دکمه های طراحی شده بر روی بدنه امکان پذیر است. حالت سرعت پالس نیز از سرعت های موجود است که با قرار دادن محصول بر روی این حالت شاهد بیشترین توان موتور و بالاترین سرعت خواهیدبود، البته این سرعت لحظه ایست و در مواقع خاص مورد استفاده قرار می گیرد. دو تیغه همراه با غذا ساز FU-1372 فوما عرضه شده است که می توانید در موارد مختلف آنها را مورد استفاده قرار دهید؛ جنس این تیغه ها از استیل می باشد و قابلیت ضد زنگ بودن آنها این اطمینان خاطر را ایجاد خواهد کرد که قرار است برای مدت طولانی از برندگی بالای این تیغه ها استفاده نمایید و خوراکی هایتان را به بهترین نحو آماده نمایید.

غذاساز  فوما 550 وات FU-1372

طراحی غذاساز FU-1372 فوما

غذاساز  فوما 550 وات  FU-1372

ساختار و طراحی در غذاساز کمک خواهد کرد کارایی این محصول راحت تر شود و استفاده از آن در زمان کمتری و با کیفیت بالاتر صورت پذیرد. غذاساز فوما FU-1372 با طراحی جمع و جور تولید شده است و در کنار آن وظیفه اش را به عنوان مدلی با کیفیت و کارایی عالی به بهترین نحو انجام خواهد داد. غذا سازFU-1372 فوما دارای پایه و موتوری با طراحی زیبا می باشد در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است و شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود هر کدام از آنها را انتخاب کرده و خریداری نمایید. ظرف همراه این غذاساز دارای گنجایش 1.2 لیتری ایست که با درجه بندی هایی که بر روی بدنه اش قرار گرفته می توانید سطح مواد غذایی را اندازه گیری نمایید. این محفظه نگهداری مواد غذایی از جنس پلاستیک شفاف می باشد و دارای استحکام بالایی است. تیغه ها و لوازمی که همراه این مدل عرضه شده اند این امکان را فراهم می کنند برای آماده سازی غذا ها و خوراکی ها در انواع سایز ها از غذا ساز FU-1372 استفاه نمایید و ساهد نتیجه ای مطلوب و متناسب با نیازتان باشید. تیغه ها و صفحات بران این محصول شامل 5 عدد می باشند و جنس استیل آنها اطمینان از کارایی عالی را در شما ایجاد خواهد کرد.

کارایی و عملکرد غذا ساز مدل FU-1372

غذاساز  فوما 550 وات  FU-1372

توان از برجسته ترین ویژگی های یک غذاساز است ؛ متناسب بودن این پارامتر کمک خواهد کرد تا انواع مواد غذایی را آماده نمایید، بدون اینکه لازم باشد زمان زیادی به این امر اختصاص دهید و یا اینکه عملیات خرد کردن با کیفیت عالی صورت نگیرد. غذاساز FU-1372 دارای توان 550 وات است که انواع خوراکی ها را خرد کرده و در اندازه ی مختلف به شما تحویل خواد داد، امکان گرفتن آب میوه و همچنین درست کردن خمیر با این غذا ساز امکان پذیر است . این امور در زمان کم انجام خواهند گرفت و در زمان شما صرفه جویی خواهد کرد. سرعت این محصول در دو رنج قابل تنظیم است و شما می توایند از طریق دکمه های قرار گرفته بر روی محصول انتخاب نمایید که چه سرعتی برای شما مناسب تر است. علاوه بر این دو سرعت محمول، حالت پالس نیز موجود است که از طریق آن می توانید بیشترین توان موتور را به کار گرفته و از بیشترنی میزان سرعت بهره مند شوید. با وجود این توضیحات و مشخصات این غذا ساز این نتیجه حاصل می شود که خرید غذاساز فوما FU-1372 برای شما مناسب خواهد بود و شما می توانید آن را با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب این محصول را از میهن کالا خریداری نمایید.

توضیحات تکمیلی
سایر مشخصات
برند

فوما / FUMA

جنس بدنه

پلاستیک

توان خروجی

550 وات

تعداد تنظیمات سرعت

2

عملکرد لحظه ای (Pulse)

دارد

جنس تیغه

استیل ضد زنگ

خرد کن (ظرف اصلی)

دارد

حجم ظرف خردکن

1.2 لیتر

مخلوط کن

دارد

جنس پارچ مخلوط کن

پلاستیک

آب مرکبات گیری

ندارد

آبمیوه گیری

ندارد

تعداد دیسک رنده

3

رنده ریز

دارد

رنده درشت

دارد

خمیر زن

دارد

همزن

دارد

قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی

دارد

محفظه جمع آوری سیم برق

دارد

محفظه نگهداری اقلام همراه

دارد

طول کابل برق

حدود 1 متر

پایه ی ضد لغزش

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “غذاساز فوما مدل FU-1372”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط