تلویزیون ال جی 65SJ800V سری SJ800V

  • سال عرضه: 2017
  • کیفیت تصویر: 4K
  • اندازه صفحه (اینچ): 65
  • سیستم عامل: webOS
  • صفحه نمایش: LED
25 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مشخصات تلویزیون ال جی 65SJ800V

تلویزیون ال جی و مدل های تولید شده ی 2017 به امکانات و تکنولوژی های پیشرفته ای مجهز شده اند که در نتیجه ی آن رضایت کاربران را به همراه خواهند آورد. یکی از برترین محصولات تولید شده در این سال تلویزیون ال جی 65SJ800V می باشد که کیفیت عالی را در تمامی بخش ها از جمله تصویر و صدا به همراه خواهد آورد. تلویزیون 65SJ800V ال جی تصاویر را با کیفیت 4K به نمایش در می آورد، این میزان کیفیت سبب می شود تا تمامی جزئیات را بر روی تلویزیون 65 اینچ ال جی مشاهده نمایید. اما این رزولوشن عالی در نمایشگر تنها گزینه ی مثبت در مورد تصویر این تلویزیون نیست، بلکه امکانات پیشرفته ای که در آن مورد استفاده قرار گرفته اند صحنه هایی زنده و طبیعی را برایتان به همراه خواهند آورد. در ابتدا لازم است برای تلویزیون عریض و 65 اینچ زاویه ی دید گسترده ای وجود داشته باشد که تلویزیون 65SJ800V به واسطه ی پنل نمایشگر IPS 4K زاویه دید باز را بریتان به همراه می آورد و شما در هر نقطه از اتاق می توانید صحنه های با کیفیت بالا را مشاهده نمایید؛ پنل IPS 4K از برترین پنل های نمایشگر موجود است که روشنایی و کیفت بالا را در کنار مصرف پایین انرژی ارائه می دهد.

قیمت تلویزیون ال جی 65 اینچ 4k

فناوری صفحه نمایش Nano Cell™ Display در تلویزیون اسمارت ال جی 65SJ800V صحنه هایی با وضوح بالا و ارتقاء کیفیت تصویر را به نمایش می گذارد و شما می توانید صحنه هایی زنده را با این وجود بهره گیری از این پنل مشاهده نمایید. تنوع بی نظیر از رنگ ها در این تلویزیون سبب می شود صحنه هایی با رنگ های اصلی و کاملا واقعی را مشاهده نمایید. فناوری Active HDR در تلویزیون ال جی 4K مدل 65SJ800V کنتراست را به صورت کاملا عالی و هوشمندانه ارتقاء می دهد تا صحنه هایی با کییفت مطلوب تر را مشاهده نمایید و با تنظیم رنگ ها و به نمایش در آمدن درستشان شاهد روشن ترین رنگ ها و تاریک ترینشان باشید؛ رنگ هایی که در بین سفید و مشکی مطلق تولید می شوند با تضاد عالی ایجاد خواهند شد تا عمق و فراز و نشیب های موجود در صحنه ها نمایان گردد. سرعت رفرش تصویر در این مدل 200/240 هرتز می باشد تا صحنه های اکشن و مسابقات ورزشی را با کیفیت بالا و بدون تاری در تصویر مشاهده نمایید و از دیدن آنها هیجانشان را تجربه نمایید. با این تکنولوژی های پیشرفته موجود در تلویزیون ال جی 65SJ800V صحنه هایی کاملا طبیعی را دریافت خواهید کرد که زندگی در میانشان موج خواهد زد، حتی اگر کیفیت تصویر اصلی نیز چندان مطلوب نباشد، در این تلویزیون و از طریق فناوری ارتقاء کیفیت تصویر 4K Upscaler صحنه ها با کیفت بالا و نزدیک به فورکی به نمایش در می آیند. البته قابلیت ها و فناوری های دیگری نیز در این تلویزیون موجودند تا صحنه ها را با کیفیت مطلوب تر و رنگ ها زنده تر به نمایش بگذارند.

تلویزیون ال جی مدل 65SJ800V

توان صوتی و ویژگی های صدا

در محصولات صوتی تصویری همچون تلویزیون بدون شک دومین پارامتر در انتخاب، صدای تولید شده خواهد بود. اگر در محیطی باشید که تلویزیون روشن است می توانید صحنه ها را نبینید اما امکان نشنیدن صدا وجود ندارد، پس لازم است این بخش نیز با فناوری های پیشرفته و با ارزش ارتقاء داده شود. در تلویزیون ال جی 65SJ800V این اتفاق افتاده است و فناوری های پیشرفته ای در بخش صدا قرار گرفته اند تا این بخش نیز همراه با رضایت کامل شما باشد. صدا در این تلویزیون اسمارت ال جی با توان 20 وات تولید خواهد شد و این صدا از طریق سیستم دو کاناله در محیط پخش می شود. فناوری تقویت کننده ی صدا ULTRA Surround در این تلویزیون با تقویت فرکانس های صوتی امکان شنیدن تمامی اجزای صدا حتی فرکانس های ریز وجود دارد، این سبب می شود صدایی غنی و کامل را از تلویزیون ال جی SJ800V بشنوید. فناوری Dolby Digital در این تلویزیون صدا ایجاد خواهد کرد و با تجزیه و تحلیل کامل فرکانس های صوتی آن ها را به صورت کامل تولید خواهد کرد و سپس آن را به صورت همه جانبه توسط اسپیکرهای harman/kardon در محیط پخش می کند. فناوری DTS نیز مسئولیت تولید صدای دیجیتال را بر عهده گرفته است، که تلاش می کند تا این مسئولیت را به بهترین شکل به انجام رساند. فناوری Clear Voice III نیز در تلویزیون 65SJ800V ال جی مورد استفاده قرار گرفته است تا صدایی که با بهترین فناوری های تولید می گردد، به صورت شفاف و بدون نویز به گوش شما برسد. با وجود این فناوری های عالی، صدا با برترین کیفیت در محیط پخش می شود و این صدا همخوانی بالایی با تصاویر به نمایش در آمده خواهند داشت.

قیمت تلویزیون ال جی 65 اینچ 65SJ800V

تلویزیونی با امکانات اسمارت

تلویزیون های اسمارت ال جی از برترین تلویزیون های موجود در بازار هستند زیرا قابلیت ها و کارایی بالایی به واسطه ی اسمارت بودنشان ارائه خواهند داد. در این تلویزیون ها سیستم عامل به صورت مخصوص برای این محصولات تولید شده است و این سبب می شود که همخوانی بالایی بین تلویزیون و سیستم عامل وجود داشته باشد و شاهد کمترین میزان بروز خطا در تلویزیون خواهید بود. تلویزیون 65SJ800V ال جی نیز به سیستم عامل خاص این برند و نسخه ی webOS 3.5 مجهز شده است تا برترین کارایی و امکانات را به شما ارائه دهد. امکان اتصال بی سیم از طریق فناوری های موجود فراهم می باشد، فناوری Miracast اتصال بی سیم بین تلویزیون با لوازم هوشمند از جمله موبایل را فراهم خواهد کرد. قابلیت های وایرلس دیگری نیز موجودند که امکان اتصال بین تلویزیون با سایر لوازم و اتصال تلویزیون با کامپیوتر شخصی را فراهم خواهند کرد، از جمله این فناوری های می توان به WiDi اشاره کرد. قابلیت 360 VR از موارد هیجان انگیزی است که در تلویزیون اسمارت 65 اینچ ال جی مدل SJ800 پشتیبانی می شود. برخورداری این تلویزیون از گیرنده ی دیجیتال داخلی DVB-T2/C/S2 امکان دریافت و پخش کانال های تلویزیونی را فراهم می کند، بدون اینکه نیازی به خرید دستگاه گیرنده دیجیتال داشته باشید. قابلیت هایی که در این تلویزیون به کار رفته اند به اینجا ختم نخواهند شد و فناوری ها و امکانات متنوعی ترین در این مدل استفاده شده اند. با این کارایی عالی و امکانات پیشرفته خرید تلویزیون ال جی 65SJ800V رضایت را برایتان به همراه خواهد آورد. این کیفیت بالا ثابت خواهد کرد که قیمت تلویزیون ال جی 65SJ800V در مقایسه با امکاناتی که تلویزیون ارائه می دهد بسیار مناسب است. این تلویزیون ال جی با طراحی بسیار باریک و قاب استیل تولید شده است تا علاوه بر کارایی عالی، زیبایی و لوکس بودن را نیز مهمان خانه ی شما کند.

قیمت تلویزیون ال جی 4k مدل 65SJ800V

سایت منبع : LG.COM

توضیحات تکمیلی
مشخصات کلی
مدل

65SJ800V

سال عرضه

2017

سری

8

برند

ال‌جی / LG

فروشگاه عرضه کننده

فروشگاه اینترنتی میهن کالا | www.mihankalaa.com

صفحه نمایش
اندازه صفحه (اینچ)

65

نوع صفحه

تخت

تکنولوژی صفحه

Edge LED

تصویر
کیفیت تصویر

4K Ultra HD

سرعت رفرش تصویر

200/240 هرتز

رزولوشن

2160 × 3840 پیکسل

پردازنده

Quad-Core

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر

دارد

حالت تصویر

Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports

سه بعدی (3D)

ندارد

نسبت تصویر

16:9 ,Original, 4:3, Vertical Zoom, All Direction Zoom, Just scan

فرمت های تصویری قابل پشتیبانی

۲۱۶۰/۲۴p, ۲۱۶۰/۲۵p, ۲۱۶۰/۳۰p, ۲۱۶۰/۵۰p, ۲۱۶۰/۶۰p

صدا
سیستم صوتی

2channel

تعداد بلندگو

۲ بلندگو

تیونر

آنالوگ -دیجیتال

حالت های صدا

Standard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game

سیستم کاهنده نویز

Clear Voice III

امکانات هوشمند
مرورگر اینترنت

دارد

ورودی و خروجی | ارتباطات
ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

4 عدد

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

3 عدد

کامپوننت (Component)

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی آنتن

دارد

گیرنده دیجیتال

DVB-T2/C/S2

بلوتوث

دارد

پورت شبکه (LAN)

1

منبع تغذیه و برق
منبع تغذیه

100~240Vac 50-60Hz

حسگر حرکتی

ندارد

حسگر نور محیطی

دارد

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف برق در حالت آماده به کار

0.5w

طراحی
نوع پایه

هلالی

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

سایر مشخصات
دوربین

ندارد

قفل کودک

دارد

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 65SJ800V سری SJ800V”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط