بهترین تلویزیون های 55 اینچ + قیمت تلویزیون های 55 اینچ در سال 2020

انتخاب بهترین تلویزیون 4K و هوشمند 55 اینچ در سال 2020 از میان همه گزینه‌های ممکن می‌تواند برای هر کسی با هر سلیقه‌ای سخت باشد. ‌تلویزیون های 55 اینچ به دلیل اندازه‌ای که دارند میان خانواده‌های ایرانی بسیار محبوب هستند. در این مقاله از میهن کالا مگ قصد داریم بدون هیچ گونه جانب داری از یک مدل و برند خاص و تبلیغ فروش قصد معرفی بهترین ‌تلویزیون های 55 اینچ بازار ایران در سال 2020 (1398-1399) را بر اساس بررسی‌های صورت گرفته توسط سایت‌های معتبر را داریم.

راهنمای خرید بهترین تلویزیون 55 اینچ

بهترین تلویزیون های 55 اینچ ؛ تلویزیون 55 اینچ جزو محبوب ترین سایزهای تولید شده در تلویزیون هاست که کاربران و مصرف کنندگان می خواهند آن را در سالن و یا پذیرایی خود قرار دهند. تلویزیون های 2017 با این سایز با کیفیت تصویر فوق العاده و در اکثر موارد با کیفیت 4K صحنه ها را به نمایش در می آورند. این تلویزیون ها در برندهای مختلف تولید شده اند و با طراحی های مختلف عرضه شده اند تا برای تمامی کاربران محصولی زیبا و مطابق با سلیقه اش موجود باشد.

امکانات استفاده شده در تلویزیون های 55 اینچ متفاوت اند و هر کدام در حوزه ای خاص بهترین عملکرد را دارند. پنل به کار رفته در تلویزیون 55 اینچ 2020 چندان کیفیت بالایی دارند که این امکان را فراهم می کنند تا برترین صحنه ها را مشاهده نمایید. این تلویزیون ها با سایز نمایشگر نسبتا بزرگشان این امکان را به کاربران می دهند تا صحنه هایی با اندازه ی بزرگ و نسبتا واقعی را ببینند.

همچنین قرار دادن این تلویزیون برای محیط های نسبتا بزرگ بسیار مناسب است. برندهای تولید کننده، تلویزیون های 55 اینچ را با تنوع بالا تولید کرده اند، اما بهترین این مدل ها در ال جی، سونی و سامسونگ عرضه می شوند که با امکانات فوق العاده ی خود رضایت کاربران را به همراه خواهند آورد. بهترین تلویزیون 4K سال 2020 در این برندها تولید شده است که با در اختیار داشتن امکانات فوق العاده محصولاتی کم نظیر را خلق کرده اند.

قیمت تلویزیون 55 اینچ با توجه به نمایشگر عریض و امکانات فوق العاده ای که در آن ها به کار رفته است، بسیار مناسب است و جزو تلویزیون هایی هستند که ارزش خرید را دارند. قیمت اعلام شده در این محصولات برای خرید  عالی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. در ادامه این شما را با بهترین تلویزیون های 55 اینچ آشنا می کنیم.

در خصوص خرید بهترین انواع مدل‌های تلویزیون های 55 اینچ از بهترین برند‌ها و مارک‌های تلویزیون مانند ال‌جی، سونی و سامسونگ باید فاکتورهای مختلفی همچون اندازه، کیفیت تصویر، کیفیت ساخت، قیمت، اولد یا کیولد بودن، HDR، رزولوشن و سایر امکانات را در نظر گرفت. برای داشتن یک انتخاب بهتر توصیه می‌کنیم جدیدترین راهنمای خرید تلویزیون در سال 2020 را حتماً مطالعه بفرمایید.

https://mihankalaa.com/blog/tv-buying-guide-in-2020/

کیفیت تصویر 4K در تلویزیون 55 اینچ

بهترین تلویزیون های 55 اینچ ؛ واژه ی 4K به تازگی و در چند سال گذشته در مورد کیفیت تصویر تلویزیون ها به کار برده می شود حتما اگر کیفیت تصویر برایتان مهم است کیفیت 4K از ملاک هایتان برای انتخاب در خرید تلویزیون باشد چون در این تلویزیون بیشتر از 8 میلیون پیکسل و 24 میلیون ترانزیستور برای نمایش تصاویر به به کار رفته است که در تلویزیون های FULL HD حدود 2 میلیون پیکسل به تعبیه شده است به همین خاطر است که می گویند که تلویزیون های 4K  چهار برابر بیشتر از تلویزیون های فول اچ دی کیفیت دارند و مسلما هر چه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد کیفیت تصویر هم واضح تر است و تصویر با رنگ های بیشتر و روی پیکسل های بیشتر منتشر می شوند.

بهترین تلویزیون های 55 اینچ

ال جی LG

بهترین تلویزیون های 55 اینچ ؛ تلویزیون های ال جی دارای زاویه ی دید گسترده ای هستند و شما می توانید در هر نقطه از اتاق بنشینید و کیفیت بالای تصاویر را شاهد باشید. طراحی که در تلویزیون های ال جی به کار رفته است منحصر به فرد می باشد و این تلویزیون های خوش تراش برای انواع سلیقه ها تولید شده اند. برترین سیستم عامل در این تلویزیون ها به کار رفته است و امکانات متنوعی در این سیستم عامل با رابط کاربری عالی گنجانده شده است.

اکثر تلویزیون های اسمارت ال جی دارای کنترل جادویی هستند و استفاده از قابلیت های هوشمند را برایتان راحت تر خواهند کرد. تلویزیون های OLED ال جی با تنوع بالا در این برند تولید شده اند که کیفیت فوق العاده ای را ارئه خواهند داد، البته پنل IPS نیز کیفیت بالایی را در تصویر نشان می دهد. تلویزیون ها ال جی به نسبت هم رده های خود مناسب ترین قیمت را دارند و با هزینه ای متوسط می توانید بهترین تلویزیون ال جی را در اختیار داشته باشید.

تمامی مدل های WebOS دارای قابلیت ضبط هستند و خود دارای حافظه ی داخلی می باشند. تلویزیون های ال جی به نسبت تلویزیون های سونی و سامسونگ محبوبیت بیشتری در میان کاربران دارند و این محصولات پرفروش ترین تولیدات در میان برندهای مختلف هستند. با کیفیت مطلوبی که تلویزیون های ال جی ارائه می دهند، این محصولات دارای نکات منفی نیز هستند. کیفیت ساخت در این محصولات به نسبت مدل های تولید شده در کمپانی های سامسونگ و سونی پایین تر است.

با وجود اینکه تلویزیون های OLED ال جی هیچ مشکلی از بابت تقویت کنتراست ندارند، اما سایر مدل ها تا حدی با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند و در نتیجه عمق تصاویر کاهش خواهد یافت. برخی از مدل های IPS برای قرار گیری در فضای بسیار پر نور و یا با نور بسیار کم مناسب نیستند، زیرا حداکثر میزان روشنایی در این تلویزیون ها کمی پایین است و غلظت نور مشکی تا حدی کاهش یافته است؛ البته این ایراد به تلویزیون های OLED وارد نیست. با وجود میزان عمر بالای تلویزیون های ال جی OLED، این میزان عمر در تلویزیون های LED این کمپانی از سایر برندها کمتر است. گزارش نقص فنی در این تلویزیون ها پایین است، اما به نسبت تلویزیون های سونی و سامسونگ این میزان بیشتر می باشد.

سونی SONY

بهترین تلویزیون های 55 اینچ ؛ تلویزیون های سونی با کیفیت تصویر های متنوع تولید شده اند و شما در این بین شاهد محصولاتی با کیفیت تصویر HD ،FULL HD و 4K خواهید بود. کمپانی سونی تلویزیون هایی تولید کرده است که دارای قابلیت سه بعدی اند، البته این ویژگی در بهترین تلویزیون های 2017 این برند به چشم نمی خورد. پنل های به کار رفته در تلویزیون های سونی از نوع VA ،IPS و OLED می باشد که هر یک از آن ها کیفیت تصویر مطلوب و کارایی مناسب را از خود نشان خواهند داد.

درگاه های ورودی و خروجی بر روی این تلویزیون ها از تنوع مناسبی برخوردارند و این امکان را فراهم می کنند تا انواع پخش کننده ها و دستگاه ها را به تلویزیون سونی اتصال دهید. گیرنده های دیجیتال داخلی در این محصولات به کار رفته اند تا تمامی کانال های تلویزیونی را با تنوع بالا مشاهده نمایید. امکان اتصال به اینترنت در تلویزیون سونی به صورت وای فای و یا از طریق درگاه LAN امکان پذیر است و انتخاب هر یک ار آن ها کاملا به شما بستگی دارد.

اشتراک گذاری رسانه های صوتی و تصویری از طریق بلوتوث کارایی جذاب این تلویزیون ها خواهد بود. سرعت رفرش بالا در این تولیدات این امکان را برایتان فراهم خواهد کرد تا تصاویر با هیجان بالا و اکشن را با کیفیت عالی مشاهده کنید و وجود تاری در تصویر از هیجان صحنه ها نخواهد کاست. اکثر تولیدات سونی در سال 2017 اسمارت اند و از سیستم عامل Android TV جهت دسترسی به امکانات هوشمند سود برده اند.

سامسونگ SAMSUNG

بهترین تلویزیون های 55 اینچ ؛ کیفیت ساخت در تلویزیون های سامسونگ به نسبت محصولات ال جی و سونی بالاتر است و ساختاری مناسب از این تلویزیون ها را شاهد خواهید بود. این تلویزیون های خوش ساخت دارای پردازنده ی مرکزی قدرتمند و قوی هستند که سرعت بالا را در تحلیل کارایی ها از خود نشان خواهند داد. سیستم عامل تایزن در این تلویزیون ها امکانات متنوعی را ارائه می دهد و برنامه های کاربردی کاملا متناسب با نیاز شما خواهند بود.

عمر بالای قطعات این تلویزیون ها سبب می شود تا بتوانید برای مدت طولانی از آن ها استفاده نمایید. تلویزیون های سامسونگ با پنل AV تصاویر با کیفیت مطلوبی را ایجاد خواهند کرد که می توانید در محیط های روشن نیز آن ها را مورد استفاده قرار دهید. طراحی تلویزیون های سامسونگ در تولیدات بالا رده ی این کمپانی خیره کننده است و افراد زیادی را به خود جذب خواهند کرد.

همان طور که اشاره شد تلویزیون های سامسونگ دارای کیفیت مطلوبی هستند، اما ایراداتی نیز در این محصولات موجود است که لازم است آن ها را بدانید. این محصولات تلویزیون های OLED را شامل نخواهند شد، البته تلویزیون های QLED محصولات این برند هستند که کیفیت بالایی را در خلق تصاویر از خود نشان می دهند. میزان زاویه دید تلویزیون های سامسونگ از مدل های ال جی و سونی پایین تر می باشد. قیمت تلویزیون های این برند در میان تلویزیون های ال جی و سونی قرار می گیرد، البته قیمت در تلویزیون های پرچمدار بیش از سایر برندهاست.

بهترین ‌تلویزیون های 55 اینچ در سال 2020

  • تلویزیون ال‌جی OLED55B9PUA
  • تلویزیون سامسونگ QN55Q80RAFXZA
  • تلویزیون سونی XBR55X950G
  • تلویزیون سامسونگ QN55Q70RAFXZA
  • تلویزیون هایسنس 55H9F
  • تلویزیون تی سی ال 55R625

تلویزیون ال‌جی اولد مدل OLED55B9PUA

تلویزیون ال‌جی اولد مدل OLED55B9PUA بر اساس گفته‌های سایت معتبر ریتینگ، بهترین تلویزیون 55 اینچی است که در چند وقت اخیر این سایت بررسی کرده است. فناوری اولد (OLED) در سال‌های اخیر به دلیل توانایی در خاموش و روشن کردن هر پیکسل به صورت جداگانه، محبوبیت بالایی را به دست آورده است. این توانایی به ‌تلویزیون های اولد ال‌جی رنگ مشکی خاص و کیفیت تصویر خارق‌العاده‌ای بخشیده است.

عملکرد این تلویزیون در یک اتاق روشن به لطف توانایی خوب در کنترل بازتاب و روشنایی بیشینه عالی بسیار خوب است. تاری ناشی از حرکت یا همان به اصطلاح موشن بلور در این تلویزیون به لطف برخورداری از یک زمان پاسخگویی بی همتا واقعاً منحصر به فرد است. این موضوع به همراه تأخیر ورودی کم و پشتیبانی از نرخ به‌روزرسانی متغیر، آن به یک گزینه ایده آل برای گیمر‌ها تبدیل کرده است. زاویه دید و HDR در تلویزیون ال‌جی OLED55B9PUA بسیار خوب به چشم می‌آید که دلیل آن هم می‌تواند وسعت بالای رنگ‌ها باشد.

تلویزیون ال‌جی اولد مدل OLED55B9PUA

متأسفانه این مدل از ‌تلویزیون های ال‌جی به مانند تمامی ‌تلویزیون های اولد در معرض پیکسل سوختگی دائمی قرا دارند که در اثر قرا گرفتن بلند مدت در معرض یک تصویر و محتوای ثابت مانند لوگو و ارم یک شبکه است و به روز این مشکل در تماشای معمولی و محتواهای متفاوت دیده نشده است. از این رو شاید این تلویزیون‌ها برای مانیتور شدن یا بازی‌های کامپیوتری که همیشه با محتوای استاتیک ثابت برای مدت زمان‌های طولانی همراه هستند چندان مناسب نباشند. در آخر هم به این موضوع اشاره کنیم که سایت معتبر ریتینگ در سیستم رتبه بندی خود به این تلویزیون امتیاز 8/7 از 10 داده است.

تلویزیون کیولِد سامسونگ مدل QN55Q80RAFXZA

در صورتی که مشکل سوختگی پیکسل در ‌تلویزیون های اولد ال‌جی شما را نگران می‌کند، ‌تلویزیون های سامسونگ مانند QN55Q80RAFXZA که از فناوری کیولد بهره برده‌اند می‌توانند گزینه ایده آلی برای شما باشند. این مدل از ‌تلویزیون های سامسونگ به عنوان یکی از بهترین ‌تلویزیون های 55 اینچ در مقایسه با ‌تلویزیون های اولد از نسبت کنتراست کمتری برخوردار هستند اما باز هم عملکرد بسیار خوبی در اتاق‌های تاریک دارند.

این تلویزیون 55 اینچ از فناوری نوردهی موضعی کامل (full-array local dimming) استفاده می‌کند و از این رو تصویر فوق‌العاده روشن را به دست می‌دهند که عملکرد بسیار خوبی را در محتوای HDR نیز از خود به جای می‌گذارند. این مدل از ‌تلویزیون های سامسونگ هر چند زاویه دید ضعیف‌تری از ‌تلویزیون های اولد دارند اما باز هم به دلیل استفاده از پنل VA دارای لایه‌ای با زاویه دید بسیار بالا، زاویه دید در این مدل بسیار خوب است.

تلویزیون کیولِد سامسونگ مدل QN55Q80RAFXZA

عملکرد تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل QN55Q80RAFXZA در پرداختن به بازتاب یا انعکاس از صفحه نمایش هم بسیار عالی است و استفاده از آن در یک اتاق روشن بدون ایراد خواهد بود. از سوی دیگر برخورداری این تلویزیون از تأخیر ورودی پایین، نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز و پشتیبانی از فری‌سینک (FreeSync) آن را به یک گزینه خوب برای بازی‌های کامپیوتری و گیمینگ تبدیل می‌کند. سایت معتبر ریتینگ در سیستم رتبه بندی خود به این تلویزیون امتیاز 8/5 از 10 داده است.

تلویزیون سونی اولد مدل XBR55X950G

تلویزیون سونی مدل XBR55X950G یکی دیگر از بهترین ‌تلویزیون های 55 اینچ در سال 2020 (1398-1399) در بازار ایران است. تلویزیون X950G سونی را شاید بتوان بهترین تلویزیون از نظر دقت رنگ دانست. این مدل از ‌تلویزیون های هوشمند و 4K سونی می‌تواند طیف متنوعی از سلایق را راضی کند. این تلویزیون از پنل VA استفاده می‌کند و نسبت کنتراست عالی و عمق رنگ سیاه خوبی را به دست می‌دهد. در اتاق‌های روشن نیز بسیار درخشان است.

از عهده هر گونه بازتاب و انعکاس به خوبی بر می‌آید. تلویزیون سونی مدل X950G از هر دوی فناوری‌های HDR یعنی HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. گیمر‌ها نیز از زمان پاسخگویی و نرخ به‌روزرسانی آن کاملاً راضی خواهند بود. نکته منفی در خصوص این تلویزیون سونی زاویه دید ضعیف آن است و شما با کمی خم شدن به سرعت با یک تصویر تیره و تار مواجه خواهید شد.

تلویزیون سونی اولد مدل XBR55X950G

تلویزیون کیولِد سامسونگ مدل QN55Q70RAFXZA

تلویزیون کیولِد سامسونگ مدل QN55Q70RAFXZA از نظر تأخیر ورودی و نرخ به‌روزرسانی عملکرد بسیار خوبی دارد و آن را به یکی از بهترین ‌تلویزیون های سال 2020 به ویژه برای گیمر‌ها تبدیل کرده است. این تلویزیون اگرچه به اندازه تلویزیون سونی X950G روشن نیست اما دقت رنگ بسیار خوبی دارد و از فری سینک به منظور تطابق میان نرخ فریم (فریم ریت) و کاهش شکاف تصویر (screen tearing) پشتیبانی می‌کند.

این تلویزیون سامسونگ تأخیر ورودی پایین و زمان پاسخگویی عالی دارد. علاوه بر این از امکانی تحت عنوان الحاق فریم سیاه (black frame insertion) برخوردار است که به آن اجازه می‌دهد در هنگام محتواهای متحرک عملکرد بهتری داشته باشد. نسبت کنتراست و یکنواختی رنگ سیاه در این مدل حتی از تلویزیون سونی X950G بهتر است اما متأسفانه زاویه دید کمی دارد. سایت معتبر ریتینگ در سیستم رتبه بندی خود به این تلویزیون امتیاز 8/1 از 10 داده است.

تلویزیون کیولِد سامسونگ مدل QN55Q70RAFXZA

تلویزیون هایسنس 55H9F از بهترین های سال 2020

در خرید تلویزیون آن هم در شرایط بازار کنونی قیمت همیشه حرف اول را می‌زند. تلویزیون هایسنس مدل H9F را می‌توان ارزان‌ترین از بهترین ‌تلویزیون های هوشمند و 4K در سال 2020 (1398-1399) در نظر گرفت. تلویزیون هایسنس مدل H9F علی‌رغم قیمت پایینی که دارد اما کیفیت تصویر عالی و ویژگی‌های گیمینگ خوبی را ارائه می‌‌دهد.

این تلویزیون نیاز‌های بسیاری از افراد را می‌تواند برآورده کند و از پنل VA بهره برده است پس نسبت کنتراست خارق‌العاده‌ای دارد، در صورت نیاز رنگ سیاه با عمق خوبی را تولید می‌کند و برای کیفیت بهتر رنگ سیاه از فناوری نوردهی موضعی بهره برده است. تلویزیون هایسنس در اتاق‌های روشن هم به دلیل، برخورداری از روشنایی بیشینه و توانایی در کنترل هر گونه انعکاس و بازتاب، عملکرد بسیار خوبی دارد. به طوری که می‌توانید آن را بدون هیچ گونه مشکلی در تابش مستقیم نور خورشید مشاهده کنید.

فناوری HDR هم به تولید طیف رنگی وسیعی می‌انجامد. گیمرها هم از این تلویزیون راضی خواهند بود. به طوری که نرخ به‌روزرسانی برابر با 120 هرتز به زمان پاسخگویی خارق‌العاده و یک تصویر بدون تاری در هنگام حرکت منجر خواهد شد. ویژگی الحاق فریم سیاه در این مدل از ‌تلویزیون های هایسنس هم مشاهده می‌شود که موجب کاهش تاری ناشی از حرکت یا موشن بلور می‌شود.

تلویزیون هایسنس 55H9F از بهترین های سال 2020

متأسفانه به مانند بسیاری از ‌تلویزیون های دارای پنل VA این مدل از ‌تلویزیون های هایسنس هم از یک زاویه دید ضعیف بهره برده‌اند. از طرفی هم در مورد یکنواختی رنگ خاکستری هم با مشکلاتی مواجه است و رنگ خاکستری در کناره‌ها تیره‌تر از وسط صفحه نمایش است.

چند نکته مهم در خصوص بهترین ‌تلویزیون های 55 اینچ

  • تلویزیون ال‌جی مدل C9 یک شاهکار به تمام معنا است اما خب شباهت‌های بسیار زیادی با تلویزیون ال‌جی مدل B9 دارد منتهی با این تفاوت که قیمت مدل C9 بالاتر است و به نظر بسیاری از کارشناسان تفاوت این دو مدل توجیه کننده تفاوت قیمت میان این دو مدل نیست و خرید مدل C9 به صرف نخواهد بود.
  • تلویزیون سامسونگ مدل UN55RU8000FXZA از هر نظری تلویزیون خوبی است اما تلویزیون هایسنس مدل H9F در کل از آن بهتر است.
  • ‌تلویزیون های سری 5 تی سی ال از خیلی نظر عملکرد بسیار خوبی دارند اما مدل‌های سری 6 بسیار بهتر هستند و ارزش پول بیشتری که خرج می‌کنید را دارند.
  • تلویزیون ال‌جی مدل SM9000 در کل تلویزیون خوبی است و زاویه دید عالی دارد اما عملکرد آن به خوبی تلویزیون سامسونگ مدل Q80R نیست.
  • تلویزیون هایسنس مدل 55H8F مدل ارزان‌تر H9F است اما از نظر امکانات و عملکرد از برادر بزرگ‌تر خود ضعیف‌تر عمل می‌کند.

لیست بهترین ‌تلویزیون های 55 اینچ

در جدول زیر بهترین ‌تلویزیون های 55 اینچ در مارک‌های مختلف در سال 2020 بر ساس بررسی‌های سایت معتبر ریتینگ آورده شده است.

سخن آخر

محصولسال تولیدرزولوشننوعامتیاز کل
ال‌جی E9 OLED2019 4kOLED8.8
ال‌جی C9 OLED2019 4kOLED8.8
ال‌جی CX OLED2020 4kOLED8.8
ال‌جی B9 OLED2019 4kOLED8.7
ال‌جی C8 OLED2018 4kOLED8.6
ال‌جی E8 OLED2018 4kOLED8.6
سونی A9F OLED2018 4kOLED8.6
سونی A9G OLED2019 4kOLED8.6
ال‌جی B8 OLED2018 4kOLED8.5
سونی A8F OLED2018 4kOLED8.5
سونی A8G OLED2019 4kOLED8.5
سامسونگ Q90T QLED2020 4kLED8.5
سامسونگ Q80/Q80R QLED2019 4kLED8.5
سامسونگ Q80T QLED2020 4kLED8.4
سامسونگ Q900/Q900R 8k QLED2019 8kLED8.3
سونی X950H2020 4kLED8.2
سامسونگ Q8FN/Q8/Q8F QLED 20182018 4kLED8.2
سامسونگ Q70/Q70R QLED2019 4kLED8.1
سونی X950G2019 4kLED8.0
هایسنس H9F2019 4kLED8.0
سونی X900F2018 4kLED7.9
سامسونگ Q7FN/Q7/Q7F QLED 20182018 4kLED7.9
ویزیو M Series Quantum 20192019 4kLED7.9
سامسونگ Q7CN/Q7C QLED 20182018 4kLED7.9
ویزیو P Series 20182018 4kLED7.9
تی سی ال 6 Series/R625 20192019 4kLED7.8
هایسنس H8G2020 4kLED7.8
تی سی ال 6 Series 20182018 4kLED7.7
ویزیو M7 Series Quantum 20192019 4kLED7.7
سامسونگ Q6FN/Q6/Q6F QLED 20182018 4kLED7.7
سامسونگ NU80002018 4kLED7.6
سامسونگ The Frame 20202020 4kLED7.6
ویزیو M Series 20182018 4kLED7.5
سامسونگ Q70T QLED2020 4kLED7.5
سامسونگ NU85002018 4kLED7.5
ال‌جی SM90002019 4kLED7.5
سامسونگ RU80002019 4kLED7.4
ال‌جی SK90002018 4kLED7.4
سامسونگ Q60/Q60R QLED2019 4kLED7.4

 

بهترین تلویزیون های 55 اینچ سونی

تلویزیون 55 اینچ سونی 55A1

تلویزیون اولد سونی 55a1

مشخصات کلی تلویزیون سونی 55A1

  • مجهز به موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO
  • دارای گیرنده ی دیجیتال DVB-T/T2/S/S2/C
  • بهره گیری زا سیستم عامل Android 6.0
  • رزولوشن نمایشگر 2160×3840 پیکسل
  • فناوری پاک سازی صدا ClearAudio+
  • توان صوتی 50 وات
  • پنل نمایشگر اولد

مشخصات تلویزیون سونی 55a1

تلویزیون 55 اینچ سونی 55X9000E

تلویزیون سونی 55x9000e

مشخصات تلویزیون سونی 55X9000E

  • کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 2160×3840 پیکسل
  • مجهز به موتور پردازشگر 4K HDR Processor X1
  • کیفیت صدای فوق العاده با توان 20 وات
  • مجهز به فناوری X-tended Dynamic
  • پشتیبانی از فناوری TRILUMINOS
  • دارای پورت های ارتباطی متنوع
  • مجهز به گیرنده دیجیتالی

مشخصات تلویزیون سونی 55X9000E

تلویزیون 55 اینچ سونی 55X7000E

تلویزیون سونی 55x7000e

مشخصات کلی تلویزیون سونی 55X7000E

  • مجهز به موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO
  • دارای کیفیت 4K با رزولوشن 2160×3840 پیکسل
  • دارای سیستم صوتی دوکاناله با قدرت 20 وات
  • پشتیبانی ار فناوری dolby digital
  • مجهز به سیستم عامل لینوکس
  • پشتیبانی از OPERA STORE
  • مجهز به گیرنده دیجیتالی

مشخصات تلویزیون سونی 55x7000e

تلویزیون 55 اینچ سونی 55X9300E

تلویزیون سونی 55x9300e

مشخصات کلی تلویزیون سونی 55X9300E

  • پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO
  • تکنولوژی 4K HDR Processor X1
  • گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T/T2
  • کیفیت تصویر ULTRA HD 4K
  • اسکن تصویر 800 هرتز
  • قابلیت اتصال به اینترنت
  • سیستم عامل اندروید

مشخصات کلی تلویزیون سونی 55X9300E

تلویزیون 55 اینچ سونی 55X8500E

تلویزیون سونی 55x8500e

مشخصات کلی تلویزیون سونی 55X8500E

  • پشتیبانی از موتور پردازشگر تصویر 4K-X-REALITY-PRO
  • اسمارت و مبتنی بر سیستم عامل ANDROID TV
  • سیستم کاهنده ی نویز صدا ClearAudio+
  • رزولوشن 2160×3840 پیکسل
  • دارای کیفیت 4K ULTRA HD
  • دارای چهار عدد پورت HDMI
  • دارای قدرت صوتی 20 وات

مشخصات تلویزیون سونی 55x8500e

تلویزیون 55 اینچ سونی 55X8000E

تلویزیون سونی 55x8000e

مشخصات کلی تلویزیون سونی 55X8000E

  • درای کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 2160×3840 پیکسل
  • هوشمند و مبتنی بر سیستم عامل آندروید
  • دارای موتور پردازشگر نصویر X-Reality
  • 2 عدد بلندگو با توان خروجی 20 وات
  • دارای 4 عدد پورت HDMI
  • دارای 3 عدد پورت USB
  • مجهز به فناوری HDR

مشخصات کلی تلویزیون سونی 55X8000E

بهترین تلویزیون های 55 اینچ ال جی

تلویزیون 55 اینچ ال جی 55B7V

تلویزیون ال جی 55b7v

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55B7V

  • دارای کیفیت صوتی OLED Surround می باشد
  • سیستم عامل WEBOS 3.5 برای کارایی آسانتر
  • کیفیت تصویر ULTRA HD 4K
  • سیستم عامل webOS 3.5
  • توان خروجی صدای 40 وات
  • قابلیت High Dynamic Range
  • پورت های متعدد USB و HDMI

مشخصات تلویزیون ال جی 55b7v

تلویزیون 55 اینچ ال جی 55UJ634V

تلویزیون ال جی 55uj634v

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55UJ634V

  • دارای کیفیت صوتی ultra sourround و Clear Voice
  • دارای کیفیت 4K و رزولوشن 2160×3840 پیکسل
  • دارای سیستم صوتی دو کاناله با قدرت 20 وات
  • پشتیبانی از سیستم عامل WEBOS3.5
  • مجهز به گیرنده ی دیجیتالی داخلی
  • مجهز به 3 عدد پورت HDMI
  • مجهز به 2 عدد پورت USB

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55UJ634V

تلویزیون 55 اینچ ال جی 55SJ850V

تلویزیون ال جی 55sj850v

مشخصات کلی تلویزیون 55SJ850V

  • دارای کیفیت 4K و رزولوشن 1260×3840 پیکسل
  • دارای سیستم صوتی 2.2 کاناله ی 40 وات
  • دارای سیستم عامل WEBOS3.5
  • دارای 4 عدد پورت HDMI
  • دارای 3 عدد پورت USB
  • دارای قابلیت HDR
  • دارای پنل IPS

مشخصات تلویزیون ال جی 55sj850v

تلویزیون 55 اینچ ال جی 55UJ752V

تلویزیون ال جی 55UJ752V

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55UJ752V

  • سیستم صوتی طراحی شده توسط Harman/Cardon
  • فن آوری Nano Cell برای رنگ های غنی و دقیق
  • تجربه مشاهده مطلوب از هر زاویه
  • سیستم عامل هوشمند WEB.OS
  • اثر صدای چند کاناله همه جانبه
  • تکنولوژی هوشمند کنترل نور
  • داشتن HDR فعال

مشخصات تلویزیون ال جی 55UJ752V

تلویزیون 55 اینچ ال جی 55C7V

تلویزیون ال جی 55c7v

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55C7V

  • مکان اتصال به اینترنت به صورت Wi-Fi و پورت LAN
  • هوشمند و مبتنی بر سیستم عامل webOS 3.5
  • رزولوشن نمایشگر 3840 × 2160 پیکسل
  • سیستم صوتی 2.2 کاناله با توان 40 وات
  • دارای امکان اتصال بی سیم Miracast
  • مجهز به ریموت کنترل جادویی
  • پنل نمایشگر اولد OLED

مشخصات کلی تلویزیون اولد ال جی 55c7v

 تلویزیون 55 اینچ ال جی 55UJ670V

تلویزیون ال جی 55uj670v

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55UJ670V

  • قابلیت اسمارت با سیستم عامل WebOS3.5
  • محصول جدید 2017 ال جی مدل 55UJ670V
  • دارای عمق رنگ عالی و کنتراست بالا
  • رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل
  • ارتقا دادن کیفیت های پایین به 4K
  • دارای 2پورت USB و 4 پورت HDMI
  • کنترل نور به صورت اتوماتیک

مشخصات تلویزیون ال جی 55UJ670V

بهترین تلویزیون های 55 اینچ سامسونگ

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 55MU7350

تلویزیون سامسونگ 55mu7350

مشخصات کلی تلویزیون 55MU7350

  • مجهز به سیستم عامل تایزن و فضای اسمارت هاب
  • دارای کیفیت 4k با رزولوشن 2160×3840 پیکسل
  • دارای نمایشگر خمیده با شعاع انحنای 4.200r
  • دارای سیستم صوتی دو کاناله با قدرت 20 وات
  • دارای 3 عدد پورت hdmi
  • دارای 2 عدد پورت usb
  • مجهز به فناوری hdr

مشخصات تلویزیون سامسونگ 55MU7350

 تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 55Q7F

تلویزیون سامسونگ 55q7f

مشخصات کلی تلویزیون 55Q7F

  • محصول 2017 سامسونگ با تکنولوژی کوانتوم دات QLED
  • مجهز به فناوری اختصاصی کوانتوم دات Quantum Dot
  • اتصال به اینترنت و پشتیبانی از فضای اسمارت هاب
  • سیستم صوتی 4.2 کاناله با قدرت صدای 40 وات
  • دارای کیفیت 4K با رزولوشن 2160×3840 پیکسل
  • دارای تکنولوژی Dolby Digital Plus است
  • دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB

مشخصات تلویزیون سامسونگ 55q7f

تلویزیون 55 اینچ منحنی سامسونگ 55KS8500

تلویزیون منحنی سامسونگ 55KS8500

مشخصات تلویزیون منحنی سامسونگ 55KS8500

  • دارای کیفیت 4K با رزولوشن 2160×3840 پیکسل
  • تلویزیون 55KS8500 از محصولات 2016 سامسونگ
  • دارای سیستم صوتی 2.1 کاناله با قدرت 40 وات
  • مجهز به سیستم عامل تایزن
  • مجهز به 4 عدد پورت HDMI
  • مجهز به 3 عدد پورت USB
  • مجهز به گیرنده ی دیجیتالی

مشخصات تلویزیون منحنی سامسونگ 55KS8500

تلویزیون 55 اینچ منحنی سامسونگ 55KS9500

تلویزیون منحنی سامسونگ 55ks9500

مشخصات تلویزیون منحنی سامسونگ 55KS9500

  • دارای کیفیت 4K با رزولوشن 2160×3840 پیکسل
  • دارای نمایشگر منحنی با شعاع انحنای 4.200R
  • دارای سیستم صوتی 4.2 کاناله 60W
  • مجهز به اسمارت هاب SMART HUB
  • مجهز به فناوری کوانتوم دات
  • دارای پورت HDMI
  • دارای پورت USB

مشخصات تلویزیون منحنی سامسونگ 55KS9500

سخن آخر

‌تلویزیون های 55 اینچ برای بسیاری از خانه و خانواده‌ها بهترین و مناسب‌ترین گزینه خواهد بود و از همین رو این اندازه از تلویزیون‌ها بسیار محبوب هستند. در این مقاله سعی شد بهترین مدل و مارک ‌تلویزیون های 55 اینچ هوشمند و 4K در سال 2020 (1398-1399) را معرفی کنیم. در بخش نظرات می‌توانید پرسش‌های خود را با ما در میان بگذارید.

13 دیدگاه در “بهترین تلویزیون های 55 اینچ + قیمت تلویزیون های 55 اینچ در سال 2020

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  2. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:4 ستاره

  3. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  4. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:4 ستاره

  5. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:1 ستاره

  6. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  7. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

  8. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:3 ستاره

  9. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:1 ستاره

  10. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:1 ستاره

  11. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

  12. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:2 ستاره

  13. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو